So long! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Guus Heijden - WaarBenJij.nu So long! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Guus Heijden - WaarBenJij.nu

So long!

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

08 April 2014 | Australië, Byron Bay

Wat gaat het snel!!! Inmiddels al ruim 2,5 maand hier in Australie en het is voorbij gevlogen. Na ontzettend veel mooie ervaringen te hebben opgedaan en ontzettend veel te hebben geleerd komt het einde van deze fantastische trip langzaam maar zeker in zicht. Eerlijk gezegd overheerst op dit moment de irritatie om hier weg te moeten, maar kan ik met vol genoegen terugkijken op dit avontuur.
Ik wil degene die me volgen op dit blog even bedanken voor de interesse die jullie hebben getoond. Erg leuk om te horen dat het wordt gevolgd en de reacties die jullie hebben geplaatst.

Bedankt en tot snel..

• 10 April 2014 - 12:23

Ad Penninx:

Time flies when you're having fun! Plak er toch lekker nog wat maandjes aan vast Guus, dan kun je je avontuur nog mooi even voortzetten..