Mission Beach/Magnetic Island - Reisverslag uit Cairns, Australië van Guus Heijden - WaarBenJij.nu Mission Beach/Magnetic Island - Reisverslag uit Cairns, Australië van Guus Heijden - WaarBenJij.nu

Mission Beach/Magnetic Island

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

15 Maart 2014 | Australië, Cairns

Na alweer een poosje een nieuw verhaaltje uit mijn mijn avondtuur Down Under. Nadat ik ongelooflijke ervaringen heb opgedaan ben ik vertrokken naar Mission Beach, waar ik in een hostel in de Rainforest ben verbleven. Wat ik niet had ingeschat is dat het daar dus vol met muggen zit. Heerlijke nachten daarom daaro gehad. Omdat ik na een uur het gezoem van de muggen al beu was, ben ik na twee dagen in dit Hostel te hebben gezeten, vertrokken naar Magnetic Island. Een erg mooi eiland, met erg veel mooie kustlijnen. Op dit eiland ben ik naar een park geweest waar ik op de foto ben gegaan met Koala's en slangen. Op dat moment heb je het idee dat er een gewone tuinslang om je nek heen hangt.Wel een erg gave ervaring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Going Down Under

Australië

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

So long!

08 April 2014

Surfcamp

27 Maart 2014

Byron Rules

15 Maart 2014

Manneke Pis!

15 Maart 2014

Manneke Pis!
Guus

Welkom in mijn reisdagboek.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6844

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 20 April 2014

Going Down Under

12 Februari 2014 - 19 April 2014

Melbourne Cairns

09 Februari 2014 - 11 Februari 2014

Hobart -Melbourne

30 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Melbourne - Tasmanie

Landen bezocht: