Mission Beach/Magnetic Island - Reisverslag uit Cairns, Australië van Guus Heijden - WaarBenJij.nu Mission Beach/Magnetic Island - Reisverslag uit Cairns, Australië van Guus Heijden - WaarBenJij.nu

Mission Beach/Magnetic Island

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

15 Maart 2014 | Australië, Cairns

Na alweer een poosje een nieuw verhaaltje uit mijn mijn avondtuur Down Under. Nadat ik ongelooflijke ervaringen heb opgedaan ben ik vertrokken naar Mission Beach, waar ik in een hostel in de Rainforest ben verbleven. Wat ik niet had ingeschat is dat het daar dus vol met muggen zit. Heerlijke nachten daarom daaro gehad. Omdat ik na een uur het gezoem van de muggen al beu was, ben ik na twee dagen in dit Hostel te hebben gezeten, vertrokken naar Magnetic Island. Een erg mooi eiland, met erg veel mooie kustlijnen. Op dit eiland ben ik naar een park geweest waar ik op de foto ben gegaan met Koala's en slangen. Op dat moment heb je het idee dat er een gewone tuinslang om je nek heen hangt.Wel een erg gave ervaring.